Åh, vilken helg!

Ett supertack till alla er som kom på scrapträffen i helgen. Ett extra tack till Vanja som tog med sin shop och till Lena för att vi fick låna dina bord. Här kommer det lite bilder från härligheten:
image235
Marja, Anna G, Anna N och Lena.
image237
Glada Kalixtjejer i full fart, Anna, Jenny, Malin S och Malin D. Hoppas jag fick till namnen rätt där. :)
image238
En överblick. Titta så trevligt det ser ut. *ler*
image239
Glada umeåtjejer, Vanja, Gunilla och Jenny.
image240
En alltid lika glad Annelie!
image241
Mitt bidrag till Lo utmaningen. Nedan följer resten jag gjorde under helgen. Köpt ett stativ med flera sidor på som jag ska ha på mitt skrivbord på jobbet. Hann med att måla och dekorera stommen samt göra några sidor.
image242
image243
image244
image245
image246
image247
Jag gjorde ett kort oxå men det ska jag skicka till en vän så jag vill inte visa det här.

Annelie, Linnea och jag har bildat en klubb. Pysslarna. Vi avslöjade nyheten nu på träffen och vi har redan 16 st intresseanmälan. Tanken är att öka intresset för scrapbooking och kortlagning här i norr och arrangera mässor, klubbkvällar och det kommer att vara erbjudande från Lajmscrap och Krumelur i umeå.  Är du intresserad av att vara med? Maila till oss på [email protected]


Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Hej Anna och tusen tack själv för en jättetrevlig pysselhelg. Synd att tiden alltid s p r i n g e r iväg bara. :)

Kram, Gunilla

2007-04-24 @ 23:17:18
Postat av: Carina

Hej óch tack för en jättetrevlig helg! Det gör jag gärna om :-)
Hur kan man rösta på de olika bidragen till utmaningarna??

Postat av: Anna N

Tack för en superkul helg, eller lördag för min del. Synd att jag inte kunde närvara på söndagen. Men jag hade jätteskoj den tiden jag kunde vara med. Så kul med inspiration och ideér från andra! Synd att jag ska flytta från alla härliga norrländska scrappare efter sommaren. Men man kan ju kika vad folk pysslar med på alla härliga bloggar!

Kram

2007-04-26 @ 10:00:41
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Anna N

Tackar tackar! Visst får du lifta den om du vill. Doodlingen uppe i headern har jag gjort mha färdig pensel (SS Swirls) i Photoshop. Sparade som en bild och infogade.

Jo några besök i Luleå blir det nog nån gång iaf. Har ju kompisar kvar här uppe och så!
Ha en bra dag!
Kram

2007-04-26 @ 10:46:37
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Anna N

Glömde fråga. Får jag länka till din blogg på min blogg :)

2007-04-26 @ 10:53:27
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Kerstin A

Hejsan! Ett jättestort tack till dig för att du ordnade en så trevlig scrapträff! Jättekul att få se lite foton från träffen också.
Kram Kerstin

2007-04-26 @ 17:21:40
Postat av: Gullefjun

Vad mycket fint du gjort :)
Ha en fin valborgskväll.

2007-04-30 @ 17:59:22
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback