Vi fick besök i dag...

...av Alva, hennes lillebror Melvin och deras pappa Kjell. Mamma Sussi hade ett möte först men sen kom hon oxå. Vi fikade först och sen gick vi ut i lekparken. Nova var som vanligt väldigt förtjust i Melvin. Pratade med han och gullade väldigt mycket. Melvin såg dock inte så förtjust ut. Han har kanske kommit på det där me tjejbaciller, vad vet jag? :)
melvin1
Både Nova och Alva gungade en hel del och klättrade i lekställningen. Det var stört omöjligt att få dom båda två på samma kort så här kommer dom på varsitt. Envisa busfrön! :)
Alva
nova3

Nova har ju varit på dagis i dag och det gick jättebra! Vi kom dit strax efter nio. Manne kom så fint och välkomnade oss och följde oss till dörren, sicken gentleman!
När vi kom in så fick Nova sitt och klippa med en riktig sax! *mamma lätt chockad* Det har hon aldrig fått gjort hemma. Var det nån som sa överbeskyddande föräldrar? :)
Nåväl, när barnen (Nova och Karen) klippt och klistrat en stund så sa fröken till mig att jag kunde gå till personalrummet och hålla mig bort i 45 minuter. Direkt sa Nova mamma gå, hejdå. Så det var bara att säga hejdå och knalla i väg. Måste ju erkänna att det var pirrigt men än så länge tycker ju Nova att dagis är jättekul så hon hade nog inget emot att jag gick i väg. I morgon ska jag gå i väg en längre stund samt att Nova ska få äta lunch där. Det tycker hon ska bli jättekul. Tror dock hon blir besviken när hon inte får sitta bredvid Manne. :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Evy

Hej!!!
va roligt att det går bra för Nova på dagis å att hon tycker det är roligt!!..snart tycker mamma också att det är roligt ;)
Ser att du har maaassor av fina kort att scrappa!!!
Kram // Evy

2006-09-08 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback