Sovmorgon?

Nja, kl 07.30 börjar Nova vända och vrida på sig och till slut hör jag orden långt bort i dimman.
Ja kaks! Nej Nova, man får inte ha saxen i sängen. Det går en stund.  
Mamma gå! När jag inte svarar går det några minuter och sen kommer det lite högre, mamma gååå!!!
Jag pallrar mig upp och tar upp henne fort så att hon inte ska väcka Martin. Han har sovit dåligt i natt tror jag för jag har hört hur han hostat och snörvlat hela nattan och mao hållt mig vaken oxå....

Sen är lördagen i gång...Här är några bilder på en pysslande Nova. saxensaxen2
Önskar er alla en trevlig helg! Nu går vi ut i solen och leker en stund.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Coolt mönster på saxen! Alexander har oxå klippt idag, det var miljoner små bitar på köksgolvet efteråt. Det vara bara å se glad ut och plocka fram dammsugaren innan Manne stoppat allt i munnen.

Kl 13 ska vi på 5årskalas i Rutvik. Jag längat till tårtan och kaffet redan nu *s*

Kram Milla

Postat av: Hanna Johansson

Härligt färgglada halband och armband! Undrar bara vad det är för fint Nova pysslar?! Inte ska det väl bli knäck redan i september!!!

2006-09-09 @ 16:49:14
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Gunilla.F

Det ska börjas i tid... hoppas att hennes pysselintresse håller i sig. Då kanske hon så småningom låter sin mamma få lite sovmorgon. ;)

2006-09-09 @ 19:11:16
Postat av: Bella

Var gullig Nova var! :)
Med alla pärlhalsband och sånt!
Kul att hon pysslar lite själv.
Kram !

2006-09-09 @ 20:14:49
Postat av: Hanna Johansson

Tack för gullig kommentar i min blogg! Lådan jag klätt om är en vanlig fyrkantig kartong som det legat en skål i! Ett bra tips är att spara presentkartonger som man sen kan klä om och göra något fint av! Min låda är ca 17 cm i diameter sen gör jag receptkorten 15*15 cm.
Hoppas du har en skön söndag!
Kram Hanna

2006-09-10 @ 14:32:22
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback