Senaste nytt...

...är att min scrapkurs är framflyttad en vecka pga för få anmälningar. Känns lite tråkigt men egentligen så är det ganska bra för nu hinner jag få hem mera grejer att sälja och jag slipper stressa före och efter modevisningen på torsdag. Ser såååå fram emot hela evenemanget!! Att få bli stylad av ett proffs ska bli så kul! Min klädstil lämnar mycket att önska och jag tycker det är svårt att veta vad man passar i.
Och att få träffa Charlotte och Pernilla ska ju bli skitskoj! Vill ordna autografer till Nova och Filippa.

I morgon ska jag och min goa granne Milla ut och shoppa järnet! Kvällsöppet på stan och vi har handväskorna fulla med rabattkuponger! *gnuggar händerna förtjust* Fick äntligen tag på idrottsrabatthäftet i dag. *jippi* Har hittat så supersnygga skor till modevisningen och jag ska be om köpråd av Milla i morgon.

Fast först ska jag och Nova fara på barnsång i gammelstad. Sen hem å äta lunch och ut o leka. Hoppas bara vädret blir bättre. I dag har det regnat och varit så grått och trist. Usch! Var till af på förmiddagen och blev blöt och kall. Efteråt tyckte jag faktiskt att jag förtjänade en stor varm härlig caffe latte på symfoni.
Så det så!  ;)

Kommentarer
Postat av: Karstenaurora

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback