Scrapbookingkurs!

Japp, nu har jag vågat ta steget till att bli cirkelledare på studieförbundet vuxenskolan. Hela kursen består av 5 träffar a´ 3 timmar med start den 28 september kl. 18.30. Pris: 500 kr. Material tillkommer.
Det måste bli minst 8 deltagare för att kursen ska bli av men jag har redan en anmäld så jag tror inte att det blir några problem. Jag har suttit och förberett vad jag ska prata om och det kommer bli bl a olika album, papper, dekorationer, journaling, verktyg, syrafria produkter, tips och ideer.
Hoppas bara att alla blir nöjd och att jag får fortsätta ha kurser sen. Den här hobbyn är så otroligt rolig och jag älskar att prata om det och visa andra människor vad det handlar om. Det känns himla skoj att jag har lyckats inspirera andra till att börja tidigare. 
Studieförbundet vuxenskolan har en annons med i annonsbladet den här veckan där bl a den här kursen är med. Det blir spännande å se hur intresset blir.
Om nån av er som läser bloggen har lust att gå kursen så skicka ett mail till mig på
[email protected] och anmäl ert intresse. :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej! Såg att du hittat min blogg. Nu hittade jag din också. Snygg var din med. Gillar färgerna! Vilka snälla kommentarer du gav om mina scrapbooksidor. Men det finns en hel del att lära! Jag behöver lära mig om journaling och en massa annat som jag inte kan. Tror det kommer att bli en jätte bra kurs och jag ser verkligen fram emot den! Har avbokat allt annat på torsdagkvällarna för att kunna gå på kursen!:) Kram!

Postat av: Hanna Johansson

Låter spännande med kurs! Hoppas ni blir åtta stycken! Hade du bott i Växjö hade jag kunnat komma! Du bor lite långt bort...Lycka till i alla fall. Fin kamera du fått!
Kram Hanna

2006-09-13 @ 21:27:07
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: EmmaP

Vad roligt det låter att du ska få ha en egen kurs! Det kommer gå jättebra för dig!

2006-09-14 @ 09:20:23
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: EmmaP

Tack för kommentaren i min blogg, tyvärr är den dåligt uppdaterad just nu... Har flyttat till en fyra på forskarvägen med eget pysselrum :) Klart jag kommer på en scrapträff om den inte krockar med nåt annat jag ska göra! :)

2006-09-14 @ 21:30:38
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du är utmanad i min blogg!

2006-09-14 @ 23:20:03
URL: http://mammamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback