Förkyld :(

Har varit småkrasslig i halsen länge och i natt så började näsan rinna oxå så nu är man förkyld. Känner mig trött och hängig och har ingen inspiration till nånting. Borde städa för det ser ut som ett bombnedslag här hemma (som vanligt) och farmor ska passa Nova i morgon men jag orkar bara inte. Jag ska jobba i morgon och det känns heller så kul när man mår så här.

Borde sätta mig ner och scrappa oxå för jag ska ju ha kurs om en vecka och borde ha mer att visa upp men inspirationen har försvunnit. 

Nånting positivt har jag att berätta och det är att jag var och klippte och färgade håret i går så nu är man fin på huvet i allafall. Nu fattas bara garderoben som jag ska få förnyad lite om en vecka. *längtar*

Här är en härlig bild på min underbara unge som alltid lyser upp min tillvaro:
96028-62
Du är det finaste som finns och jag älskar dig lilla gumman min!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Krya på dej! Inge kul att vara förkyld.

Postat av: Bella

Krya på dig!
Kram

2006-09-23 @ 13:06:35
Postat av: Maria

Jag håller med, vilken go och glad unge du har, man blir juh glad bara man ser på henne.

2006-09-26 @ 11:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback