Äntligen!!!

Jag har fått en ny kamera!! Å den är så fiiiin!! Har tittat runt på flera kameror på sistone och jag har haft svårt att bestämma mig. Min granne Milla köpte en ny i somras och hon är supernöjd. Så det blev en lillebror till hennes. Så här ser den ut:
nya kameran1
Visst är den tjusig?! *dreglar*
Min älskade Martin köpte den åt mig och jag är så glad! Har suttit och läst i instruktionsboken och provat lite olika saker. Det finns många finesser på den. Tyvärr så spöregnar det ute så det blir nog inga utomhusbilder i dag men jag tog denna på Nova i morse:
nya kameran
Å jag ska ta maaaassor med bilder sen! *studsar av lycka*

Nova är förresten inte så förkyld längre. Det bröt som aldrig ut. Lite snuva men sen var det inge mer. Hon har varit hemma med mig i två dagar men i morgon tror jag att vi provar att gå till dagis igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback