Vilken helg!!

Vilken underbart kreativ och inspirerande helg jag har haft tillsammans med ett gäng lika scrapgalna tjejer som jag! Nåja, rätt ska vara rätt, vi hade några scrapsugna killar på besök oxå! ;)
I fredags kväll så for jag till lokalen med alla mina saker och gjorde i ordning. Milla och Josefin kom oxå dit och vi snacka mest. Inte så mycket scrapping  för det blev så sent men på lördag morgon blev det andra bullar. Emma fick dock komma och hämta mig kl 10...*sorry*...det blir så där när man har barn. Man hinner inte alltid så mycket som man tror. *skrattar*

Jag vet knappt inte vad jag ska skriva för jag känner mig alldeles speedad och upp i varv fortfarande. Jag vill fortsätta scrappa!!! Det var många tjejer som kom i helgen, fler än jag trodde och jag blev så glad för ju fler vi blir desto bättre! Vi måste dra ner flera i scrapträsket. *ler brett*

Hittade en jättefin skiss av
Moma som jag hade som skissutmaning. Jag fullkomligt älskar denna människas skisser så att det skulle bli en av hennes skisser det var förutbestämt. *ler*

Följande 5 layouter är tävlingsbidrag i skissutmaningen:

Först ut är Sarahs underbara LO om Nathan i bärbuskarna. Mmmm, man kan riktigt känna smaken av röda vinbär! Du använder dekorationer som smälter in så fint i dina LO`s. Mycket fint!
96028-108

Nästa är Karins fina LO om Casper. Tycker om din vågiga stil och blandningen av fyrkanter och cirklar. Mycket snyggt!
96028-107

Här är Emmas härliga blomLO. Gillar verkligen ditt sätt att göra fotomattor. Så enkelt men så stilrent och snyggt! (ser ni att hon har mönstrat och cardstock som matta?) I am impressed!
96028-106

Å här har vi Annelies älskling. Väldigt charmig, varm och kärleksfull LO. Annelie går på min kurs och hon är jätteduktig och jag är mycket stolt över att ha henne som elev. *ler*
96028-105
Och sist men definitivt inte minst, här är Millas fantastiska LO med hennes minizlatan. Milla har inte scrappat länge men är verkligen en naturtalang när det gäller scrapbooking.
Mycket imponerad när det gäller din utveckling inom den här roliga hobbyn.
96028-104

5 st kanonfina LO´s. Det blir inte lätt att välja en vinnare bland dessa underbara alster. Alla kursdeltagare kommer att få ett mail av mig ang röstning.

Nu kommer bilder från helgens flitiga scrappare.
De tre sista är tagna av Annelie på lördagen. Själv var jag för inne i mitt scrappande för att tänka på fotografering. :)

Nu undrar ni väl kanske om jag fick nånting gjort till mig själv och det fick jag ju såklart. Är mycket stolt över följande dubbel LO som jag gjorde i lördags. Novas första vinterpromenad.
96028-93
96028-94
Här var inte Nova stor. Korten är tagna runt nyår 04/05 när farmor och farfar var på besök hos oss i Norge. Farmor hade köpt nya jättefina vinterskor till Nova.

Följande lo´s är fotograferade och inte scannade eftersom mitt redigeringsprogram inte funkar.
96028-114
Som ni ser så hoppar jag väldigt mycket framåt och bakåt i tiden. Hurra för postboundalbum! :)
Den här är gjord efter samma skiss som i skissutmaningen men jag deltar inte i tävlingen.
96028-115
96028-116
En dubbel lo efter en av Momas skisser om Novas dagisstart nu i höst. Dom papperen har väntat i 2 år på att bli scrappade.

Sist vill jag jag rikta ett stort tack till alla er som kom på min scrapträff. Jag har haft det så kul!!
Tack till Annelie och Evy för smarrigt fikabröd och ett extra stort tack till Sarah och Camilla för städhjälp. Ni är guld värda tjejer! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh! Jag sprudlar jag med! Vill oxå bara scrappa, mer och mer! Mycket träning behöver jag, så det är bara att sätta igång!
Finfina LO´s, allihopa! Tänk vad vi scrappade ihelg! Tack själv för träffen, det fixade du som värsta proffset!

Kram Milla

Postat av: Annelie

Tack Anna för en jätte härlig helg! Jag svävar fortfarande på ruset efter helgen scrap. Jag fick också en massa inspiration av alla andra som var där. Ni är så duktiga! Jag mailar bilderna jag tog till dej!
Ser fram emot scrapping nästa torsdag på din kurs och även nästa scrappträff!
Tack för helgen tjejen!

2006-10-30 @ 17:07:34
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Annelie

Glömde ju att tacka för dina fina ord. De värmde och så glömde jag att berömma dej för dina fina Lo's du gjorde i helgen Novas vinterpromenad är kanonsnygg, gillar hur du satte garnet runt fotot så det ser ut som iskristaller!!!

2006-10-30 @ 18:46:55
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: moma

Himmel så mycket vackert ni har gjort!!! Wow!
Jag blir så glad när jag ser alla underbara tolkningar av skissen. Det enda trista är att jag inte fick vara med på er träff, ni verkar verkligen haft så kul!

2006-10-30 @ 20:14:01
URL: http://monma.blogspot.com/
Postat av: JENN

Hej
Åh vilka duktiga scrappare!
Ser att alla jobbat från en o samma skiss.
Själv sitter jag hemma o har en lo med tre kort som skall scrappas.. kanske jag kan få se er grundskiss??
Gud vad jag gillade din "Vinterprommenad" Hur snygg som helst!

Kram Jenny

2006-10-31 @ 07:32:04
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/scrappar/
Postat av: Camilla

Skynda in i min blogg, kolla in länken!!!!

2006-10-31 @ 21:31:14
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: evelina

Hej anna.
Tack för en jättehärlig dag i luleå. finns inget så avstressande som att sitta en heldag å scrappa=)
vi ses förhoppningsvis snart igen,
kram evelina

2006-11-01 @ 09:32:01
URL: http://blogg.passagen.se/eddysblogg
Postat av: Jane

Vad ni är duktiga

2006-11-01 @ 14:03:12
Postat av: Hanna Johansson

Jag var inne och kikade här igår kväll... Gillar dina sidor jättemycket! Kul att se lite av det du gör! Jag vill se mer!!!

2006-11-01 @ 21:41:13
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: EmmaP

Tack för en jättetrevlig helg! Hoppas det är ok att jag länkar till ditt inlägg å bilderna, tog ju inga själv :/

2006-11-02 @ 15:57:12
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Madde

Men gud vad kul med scrapträff! :D Jag bopr i Finland och här håller typ ingen annan på med scrapbooking, sååå himla synd, vore så kul att träffa andra med samma härliga hobby!

2006-11-17 @ 16:02:03
URL: http://maddesscrapbooking.blogg.se/
Postat av: Oliviia

I like your website. Good job.

2008-05-13 @ 13:03:24
URL: http://oliviia.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback