Lekparken i vinterskrud...

96028-92

Novas mormor har stickat nya fina kläder till Nova och dom ville hon ha på sig i dag.
96028-91
På förmiddagen var vi ute i över en timme och lekte i snön. Vi skottade framför dörren och Nova var jätteduktig med sin snöspade.
96028-88
Sen gick vi till lekparken och Nova ville gunga.
96028-89
Usch, kall snö är inte kul. Hon gungade och åkte rutschkana och vi lånade en stjärtlapp av Filippa och Nova åkte tillsammans med grannarna Simon och Jonas.
96028-90
Efteråt så fick hon sitta och se på en film med rosiga kinder och äta druvor.
En mysig dag med min älskade unge!


Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Vilka härliga bilder, Andreas skulle nog gilla snön. Han längtar rejält! :)

Supersnygg set din mamma har stickat till Nova, förstår jag att hon vill ha dom på sig. :)

Kram, Gunilla

2006-10-25 @ 23:24:06
Postat av: Camilla

Å vad härliga bilder! Å himla fin vinterdress som Nova hade på sig! Po.p-fan som jag är! ;) Stickade kläder är alltid fina!

9 burkar vart använda idag, så resten kommer tillbax till dig!! Tack!!

Kram!

Postat av: Anna (ronjabus)

Åh! Vad härligt med vinter! Här är det fortfarande höst med regn och blåst :-(

2006-10-26 @ 08:56:19
URL: http://asanden.blogg.se
Postat av: Anna (ronjabus)

Glömde att skriva att din sida är himla fin! Så mycket fina foton!
Om du vill ha blänk på bokstäverna så använd dig av en penna som heter Gelly ROLL sakura. Den har jag och den är kanon!

2006-10-26 @ 17:37:20
URL: http://asanden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback