Hemma igen...

Japp, nu är jag hemma igen efter att ha hållit i min första kurs i scrapbooking. Många känslor har rusat genom kroppen ikväll. Nervositet, rädsla, panik, ångest, lättnad, illamående, magknip, glädje, inspiration. En salig blandning med andra ord. Jag hade förberett mig för dåligt kändes det som. Men det är svårt att förbereda nåt man aldrig gjort. Jag tog med mig så mycket grejer men ändå lyckades jag glömma en hel del. Svart och vit cardstock t ex. Jag glömde även en kalender jag gjort som jag ville visa, glömde oxå mina foamstamps, akrylfärgerna, xyronen och mina band för att nämna några saker.
Jag hoppade hit och dit i mina förklaringar så dom stackars deltagarna gick väl ut därifrån med frågetecken i pannan. :) I bland stod det helt still och jag tänkte panikartat, vad säger jag NU??!!
Hittade inga bra papper till mina kort och hittade inga bra kort till dom papper jag hade heller....Tyckte att jag gav dåliga förklaringar på hur man beskär och hur man väljer papper.
Men tjejerna var glada och trevliga och tyckte att det hade varit bra och det kändes bra för mig. Dom kikade i mina album och jag fick beröm. Sånt är alltid kul. Jag hoppas och tror att jag lyckats inspirera dom till att fortsätta. Övning ger färdighet sägs det och stämmer ju. Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej!
Jag tyckte du var toppen duktig igår. Inte förklarade du dåligt. Du var jätte bra på att förklara och jag lärde mig mycket. Bland annat till vilka kort stora och småmöstrade papper passar. Att det finns Vellum tape. Och så fick jag massor med inspiration av att titta i dina album du är himla duktig på scrapbooking och det märks att du brinner för att hålla på med detta. Det är viktigt när man ska lära ut saker har jag lärt mig när jag undervisar barnen. Kram på dig och tack! Längtar till nästa vecka!

Postat av: Evy

Men, va skoj att du har kommit igång!!! det kommer säkert att gå jättebra!! Du är så duktig, Anna!!
*längtar till vi ses!!!*

2006-10-13 @ 08:54:22
URL: http://evyspyssel.se
Postat av: Bella

Hej! Kom igen nu... :) Du var säkert jättebra! Och det är alltid lätt att glömma bort saker. Kom ihåg det! Ska du ha någon mer kurs? Mår Nova bra igen?
Kram

2006-10-13 @ 21:15:04
Postat av: Camilla

Det där klarade du ju galant! Var inte självkritisk nu, gumman!

Kram Milla

2006-10-13 @ 21:25:18
URL: http://mammamilla.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!
Vad roligt att du börjat med en sån kurs. Gick säkert jätte bra! :-D Ser roligt ut, men skulle nog varken ha tid eller råd med den hobbyn! :-(

Tack så mycket! :-D Blir nog en del fotande nu, den känns jätte bra! *super nöjd*

Nä, det är inge roligt de där men men bara le och vara glad..:-D ses som sagt gärna..Wilma verkar tycka om att vara med Nova..hon pratar en del om henne..:-) Men tillhör de som inte dricker kaffe..:-D

Trevlig helg!

Kram

2006-10-14 @ 20:48:10
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback