Ett litet test...

...som Madde gjort på sin blogg och jag vet inte hur många Annor hon känner men jag hoppas hon menade att jag skulle göra testet oxå. Nu ska vi se hur gammal jag är....*fniss*

Jobb (1p) - Nja, extremt lite deltid, räknas det?
Visitkort (1p) - Jo men visst...
Konferens (1p) - Nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Nej å åter nej
Vara sambo (1p) - Ja
Vara förlovad (1p) - Nej *muttrar*
Vara gift (2p) - Nej *muttrar lite till*
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej, men åååå vad jag vill!!!
Ha en bil (1p, kombi + 1p) - Ja!
Hund (1p) - Aldrig över min dörrstock
Lån (1p) - Nej
Gemensam ekonomi (1p) - Ja
Pensionsspara (1p) - Ja, har så sakteliga börjat
Storhandla (1p) - Ja
ICA-kundkort (1p) - Naturligtvis
Använda rabattkuponger (2p) - Absolut
Äga hushållsassistent (1p) - Jo, men visst.
Äga diskmaskin (1p) - Nej, skyller på att det är terapiiii att diska...*muttrar lite till*
Dubbelsäng (2p) - Självklart
Ha julgran på julen (2p) - Om jag får bestämma så.
Gråa hår (1p) - Tyvärr, ja
Celluliter (1p) - Cellu vaddå? *ser mycket oförstående ut*
Prenumerera på morgontidning (1p) - Jaaaa, dagens räddning!!!
Lösa sudoko (1p) - Aldrig i livet
Välja att inte svara i telefon (2p) - Har jag inte tid så har jag inte
Putsa fönster (1p) - 2 gånger/år vare sig det behövs eller inte
Svampplockning (2p) - Nej, vill inte riskera förgiftning
Långfärdsskridskor (1p) - I dont think so
Parmiddag (1p) - Ja, mycket trevligt
Vinprovning (1p) - Har aldrig gjort det men det låter trevligt
Danskurs (1p) - Ja, har gått både på folkdans(!) och jazzdans
Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Nej, 80 talet däremot
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej, jag är en baileysmänniska
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - För det mesta
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Jo, fast det skulle faktiskt va kul att få gå ut nån gång!!!
Spela Bingolotto (1p) - Ja, har vunnit en del oxå. *hehe*
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Nej du!
Ha höftproblem (1p) - Nej nej, i allafall inte åldersproblem!
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Är du galen?
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Jag föddes förundrad över dagens ungdom!

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där

Jaha, 26 poäng. Då var man m a o gammal då fast bara liiiite....*ler*
Dem som känner sig frestad får gärna göra testet. Lycka till tjejer!



Kommentarer
Postat av: deleine

Jag känner ganska många Annor så det var nog riktat till alla som tog åt sig....
Trevligt att se att det inte bara är jag som börjar bli till åren i testet *lol*
Du får fråga sambon om han har problem med knäna när han inte kan gå ner på knä och fria *fnissar hysteriskt* Förlåt, jag ska va tyst nu =O)

Postat av: Evy

hehe, då är jag allt yngre än dej;) 21 p fick jag!!
men WOW!! så tjusig du var på modevisningen!! underbart att få behålla kläderna sen!!
Så kul det ska bli på träffen!! ser fram mot det!!
Kram/ Evy

2006-10-03 @ 08:33:40
URL: http://evyspyssel.se
Postat av: Teodorsilje

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2008-09-23 @ 14:34:15
URL: http://teodorsilje.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback