En utmaning till...

...av Madde...

Körkort () Ja
Bil () Ja
Matservis () Ja
Soffbord () Ja
Ica kort () Ja
Hemförsäkring () Självklart
Eget boende () Jopp
Fast inkomst () Ja
Köksbord () Ja
Finglas () Ja (räknas IKEA glas?)
Betalkort () Nej
Toarullehållare () Ja, 2 st! 
Duschdraperi () Ja, 2 st där med
Barn () En underbar dotter
sambo/make/maka () En lika underbar karl
Spelar bingolotto () Har gjort
Tippar på lördagar () Det händer
Internet bank () Ja
Organiserat skafferi () Jag vill men får inte för den underbara karln. 
Färsk mat i kylskåpet () Alltid(gillar inte gammal mat)
Slänger dina håliga sockar () Ja
går på reklamer på tv () Det händer
Har fläckbortagningsmedel hemma () Ja, galltvålen är bra
Pensionsfond () Ja
sopsorterar () Ja, självklart
Prenumerar på någon dagtidning () Ja, dagens räddning
Prenumerar på allers/hemmets veckotidning () Nej
Letar middagstips () Alltid, har noll fantasi när det kommer til dagens middag.
Blir arg när skorna inte står på sin plats () Nej
Får majoriteten av post i räkningsform () 50/50
har en stavmixer () Ja
Äter söndagsmiddag () Till 99% i byn hos mina underbara svärföräldrar
Försöker att inte svära () Ja, måste föregå med gott exempler men det är inte så lätt.
Sorterar tvätt () Hela tiden!
Har en krok i badrummet märkt "gäster" ()Nej, har en gästtoalett.
Mobil abonemang () Kontantkort
Hemtelefon () Ja
Veckohandlar () Nej, handlar när det behövs 
Medlem i hyresrättsföreningen () Nej
Gardiner () Jamen självklart har jag gardiner!
Dukar () Ja, men dom ligger i skåpet.
Överkast () Ja, men den ligger oxå i skåpet.
Kuddar för prydnad () Ja, till den underbara karlns stora förtret. *hehe*
Fler än 5 kryddor hemma () Japp
Fruktskål på bordet () Nej, frukten ligger i kylen

Då, utmanar jag Milla och Emma. *hihi*

Kommentarer
Postat av: deleine

hmmm så du letar också middagstips... vi kanske kan tipsa varandra... Jag har två guldkorn som alltid funkar på min man *ler* Och så ska jag testa ett nytt recept jag hittade på en blogg ikväll..
Njaaa jag ska nog inte ge mig in i scrappandet för då måste jag skaffa kamera och det har jag inte heller råd med *ler* Du vet jag är ensamstående fattig mamma m 3 barn.... Finns inte så mycke pengar över någonstans i min plånbok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback