En rolig kväll...

...med mina goa svägerskor, Jeanette och Åsa, hade jag i går. Vi gick på "ladies night" konserten i coop arena. Först gick vi på Invit och drack ett glas vin och åt lite gott. Jag hade mina nya kläder på mig och det kändes jättebra. Trivs verkligen i dom.
Av nån konstig anledning så var det bara tjejer på stan i går. ;) När vi kom til arenan så kryllade det av tjejer i alla åldrar. Ni kan ju tänka er vilken volym det var under konserten, och då menar jag inte musiken....
Killarna var jätteduktiga! Charmiga, snygga och roliga. Det var bra musik och roliga kommentarer.
Trodde dock att det skulle vara lite mera avslöjanden. Ni vet, det här med hur karlar egentligen tänker.
Jag känner mig lika lost som alltid. *skrattar*
Efteråt for Jeanette på fest och jag och Åsa for hem. Jag kom hem till en överfull diskbänk, smuligt köksbord och grejer överallt. Män!!  *suckar djupt*

Jag fick sovmorgon i allafall. Sov till 9. Möttes av Novas goa famn när jag kom upp. Åt frukost, la i en tvätt i maskin, diskade(naturligvis), gjorde en kopp kaffe och nu sitter jag här. Martin och Nova for till byn för en timme sen. Martin ska ut och åka hoj. Jag ska fara ut snart jag med. Måste bara städa lite här först. *drar en till djup suck* Undrar när min inspiration till att scrappa ska återvända?




Kommentarer
Postat av: Camilla

Ingn huvudvärk alls idag, trots flera flera glas vin! Tankade mänger med vatten oxå och det är min bästa bakis-medicin!

Ni verkar ha haft det toppen! Vad roligt!

Kram Milla

Postat av: deleine

Va trevligt att ni också hade det trevligt... Synd att du inte hann komma förbi, vi var en ganska fnissig men trött skara *ler*

2006-10-01 @ 22:15:35
URL: http://deleine.blogg.se
Postat av: Nicole Kidman 2007

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2008-01-17 @ 11:12:06
URL: http://nicole-kidman-2007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback