Äntligen lite solsken...

De senaste dagarna har vädret äntligen varit lite bättre. Mycket sol och blå himmel. Allting känns genast mycket lättare när det inte är så grått och tungt. Jag och Nova var ute i lekparken häromdagen och Novas bebbe fick både gunga och åka vagn. Det är bråttom ut. Fort ska det gå!
96028-80
Okej då, ett litet leende kan du få mamma.
96028-81
Just nu sliter Nova lite med en liten ögoninflammation. Jag tror inte den är så allvarlig. Förra gången var hon mycket sämre men för säkerhets skull har hon varit hemma i dag och ska vara hemma i morgon. Vet inte om det är pga förkylning eller nåt annat. Hur som helst är det mysigt att ha henne hemma nu när mormor är här.
96028-84
Min goa mamma. Det är så kul att du är här. Jag älskar dig mammis!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggt fönster i bakgrunden på den 2:a bilden!! *haha*

Tur att inte alla fingeravtryck syntes på bilden ;)

Nova är världssöt!

Postat av: Camilla

Mommisen oxå! :)

2006-10-17 @ 21:54:59
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback