Seeeg blogg!

Senaste veckan har bloggen varit otroligt seg och inlägget jag skrev i måndags kunde jag publicera först i går! Nu verkar det dock som att allt är som vanligt igen.

Har sagt upp den här lägenheten och skrivit kontrakt på den nya. Känns otroligt spännande och kul och jag längtar efter att få sätta i gång med rensning och packning. Älskar ju att organisera och fixa sånt. Man har ju flyttat några gånger så man har vanan inne. *ler*

I dag har jag letat julklappar på stan. Ska skicka en stor låda med paket med bussgods i morgon så jag måste få allt klart. Varför väntar man alltid in i det sista? Varje år så är det likadant! Ett enda julkort har jag scrappat. Resten då? Har beställt julkort på postfoto som inte ens kommit än! *suck* Den enda gång jag varit väl förberedd inför julen var året jag väntade Nova. Då var allt klart i september typ. Sen har det bara gått utför. *s* Martin skulle ordna några grejer också på vägen hem och sen så får vi packa i kväll. Hoppas bara jag inte glömt nån.

I går var vi på vårt första dagislussefirande. Det var så mysigt och barnen var så söta. Nova stod andäktigt där framme med fröken och dom andra när dom sjöng. Tog med mig systemkameran och fotade med i går så jag har inga bilder att visa än. I dag ska vi till farmor och farfar och lussa så jag ska ta några bilder med digitalkameran då.
Hade tänkt åka dit i går men Nova var så trött och somnade på soffan så då stannade vi hemma i stället. Det är inte lätt att vara liten. *ler*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det känns bättre nu!!! .. har också en hel del julbestyr ogjorda... Tänk, att julen kommer lika överraskande varje år....

Kram Evy

Postat av: Camilla

Thank you for tonight darling ;)

Här kommer länken jag utlovade:
http://junimammor2005.blogg.se/

2006-12-16 @ 00:29:13
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback