Inspirationen är på väg...

...för vem blir inte glad av att se den här gosingen?
96028-144
Den här nallen sitter på Novas julstrumpa. I morse tog jag fram julglasen och julporslinet, tände ljus och värmde tomtegröten jag gjorde i går kväll. Jag och Nova hade en mysig frukost tillsammans. Dessvärre så blir ju aldrig korten så bra inomhus. Antingen blir bilden för ljus eller för suddig och mörk.
Men men, mysigt hade vi.
 96028-145
Efter frukosten tog vi fram allt julpynt så nu är det juligt värrre här. *ler*
Mest i Novas rum då förstås. Alla mammas små julfigurer står i hennes fönster.
Nova är förkyld och hemma från dagis i dag. Får se hur hon mår senare. Vi kanske ska baka lite om hon orkar. Det går ju vattkoppor lite varstans här så jag förväntar mig nästan att se några prickar på Nova närsomhelst. Hon hade lite feber i helgen så det kan vara nåt på gång.
Otroligt nog så fick jag pyssellust i går kväll och började på nåt trevligt. Sätter in en bild när jag blir klar.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad mysigt ni verkar ha det! Lyxigt med hemmakokt julgröt!:) Hoppas det kommer lite snö snart så man får ännu mer julkänsla!
Spännande att få se ditt alster när det är klart!
På skolan tränar vi för fullt inför Lucia festen nästa vecka och så skickar hustomten juliga uppdrag till barnen varje dag. Det är mysigt! Gillar december. KRam på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback