3 adventsfavoriter...

...dock väldigt försenade men bättre sent än aldrig. *ler*
Först ut är julskivan jag skrivit om i ett tidigare inlägg. Den har som sagt gått varm varje jul sedan jag köpte den julen 99 i Norge. T o m Nova gillar den. Hon går själv och stoppar i skivan i spelaren och sätter på. Hon gillar att vi dansar till den. Härliga unge!
96028-160
Nr 2 är mitt stativ för julkort. Sätter fram den tom till varje 1:a advent och när julen närmar sig så fylls den på allteftersom.
96028-161
Nr 3 är Novas julkudde. Hon fick den när hon var 1 vecka gammal av farmor och farfar. Tycker den är så söt och den ska fram varje år till 1:a advent.
96028-162
Det var mina 3 adventsfavoriter. Vilka är dina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback