Vilken helg!

Hej på er alla och hej mammis om du har hittat hit!! Många kramar speciellt till dig!!

Fredagen blev jättebra. Vi for till stan och Nova fick gå på tivoli och åka karusell. Har dessvärre inga bilder för jag ides inte dra med min stora klump till kamera. Måste verkligen köpa en ny snart. *ler*
Vi hade tänkt äta middag ute men med tanke på tidigare erfarenheter med att ha Nova med på restaurang, så for vi hem och beställde hem pizza i stället. (När vi var i stockholm på semester och var på restaurang så for Nova som en skottspole hit och dit när hon ätit klart. Vi fick turas om att gå kvarteret runt med henne. Inte speciellt avslappnat och lugnt att äta ute med den fröken nej. )
Det var så varmt och skönt på fredagskvällen att vi satt ute på balkongen och åt. När Nova ätit klart så var det bara för henne att gå in och leka så kunde vi sitta lugnt kvar.

Efter middagen så la vi Nova och jag gick ner till grannen Camilla för att hämta Novas hatt och en docka som hon glömt. Camilla sitter då ute och njuter av ett glas rödvin så jag blev kvar där och vi delade en flaska och pratade om ditten och datten. Mycket trevligt! *fniss* En annan granne kom ner och pratade en stund och vi blev bjudna på fest hos henne på lördagskvällen.

Lördagen var vi ute i sunderbyn hos farmor och farfar. Vi lekte och Nova badade och Martin meka hoj. Efter en god middag så for vi hem. Hade tänkt på den där festen men stannade hemma och sorterade mina papper, garn och band i stället. *ler* Kan väl säga att formen inte var den bästa efter fredagskvällen.

I dag så fick jag en lång och härlig sovmorgon. Martin tog Nova och for till byn. Jag satt på balkongen och åt frukost i lugn och ro och nu sitter jag här och uppdaterar er. Ska ta bussen till stan om 25 minuter och gå runt och kika lite själv. Vilken lyx va? *ler*

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Lozamas

Great site keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback