Några flera alster...

Dom senaste veckorna har inspirationen verkligen flödat känns det som. Det har varit så otroligt kul att sitta i mitt nyrenoverade scraprum. Ska ta kort här sen och visa er.

De två första är från en dubbel lo som jag gjort om när Nova var i bensbyn hos sina kompisar Thea och Maja. Nova stortrivdes där och dom lekte länge i sandhögen. Fast höjdpunkten var nog glassen på studsmattan. Maja hade precis lärt sig gå och rultade efter dom stora tjejerna. Så sött!


Nova i Bensbyn

Pappren här är bazzill, basic grey junkitz. Brads från tiimari.

Nova i Bensbyn

Den andra är en lo till mitt minialbum som är i storlek 15x15 cm. Nova satt och tittade på bolibompa en kväll och såg så trött och sliten ut. Mamma elak var förstås fram med kameran. Stackars liten! *ler*

Papperen är bazzill,  det prickiga vet jag ej, prima got flowers, grön tråd tiimari, brads basic grey (tror jag) Rub ons heidi making memories

Trött o sliten

Den sista lo för i kväll är från när Nova, jag, mamma, syrran och hennes kille var på hägnan i gammelstad. Nova sprang omkring på scenen dom har varv på varv. Snacka om att ha benen fulla med spring!

Hägnan

Papperen här är basic grey, bazzill. Forever flowers, grön tråd tiimari, loopy brads, band köpta på krumelur umeå, fonten är quickutz olivia

Kommentarer
Postat av: JENN

Jag tror jag smäller av!
Vilka tjusiga LOs!! Jätte impad.
Var får du din inspiration ifrån?
Har du gått någon kurs?


Självklart får du länka till min sida. Bara kul ju ;-)

Lägger dig under mina favoriter ;-)

//Jenny

Postat av: Evy

Så snygga Los!! fast det vet du väl att jag tycker ;). har liftat lite den med alla småkorten!!
Kramisar / Evy

2006-08-08 @ 18:08:35
URL: http://evyspyssel.se
Postat av: Gunilla.F

Hej Anna, vilken härlig blogg du har fått till! O vilka härliga LO, du är flitig i sommarvärmen. ;)

Kram, Gunilla

2006-08-09 @ 13:27:37
Postat av: Anonym

Hej Igen

Nä jag bor nere utanför Stockholm, så det blir en bit för mig *s*

Kul att du håller kurser! Hoppas det går bra!

Kram Jenny

2006-08-10 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback