En heldag på stan

Med min goa unge hade jag i går. Vi tog bussen in och gick och kikade. En del shopping blev det oxå. Köpte 2 tröjor till Nova och 2 till mig. Var på åhlens och handlade smart förvaring:

Förvaring

Ett stålstativ med handtag och plats för 10 fyrkantiga eller runda glasburkar. Jag valde fyrkantiga. Jag slaktade mina ljusmanschetter häromdagen och ville ha en fin förvaring till dom. Glasburkarna kostade bara 10 kr st och stålstativet 40 kr. Egentligen är den här avsedd för kryddor. För att locken skulle sitta bra så skar jag med skalpell bort kryddhålen så att bara kanten satt kvar. Det syns ju inte när locken sitter på. Kom dock på att jag behöver flera så det blir en till vända på stan i veckan.

Annan smart förvaring hittade jag på Tiimari:

Förvaring2

En "låda" med 2 lådor. *ler* I den nedre har jag mina stansar och i den övre chipboard. Jag ska köpa en till sån här låda. Kom på att dom passar fint i min rullvagn. Jag håller som bäst på att organisera om mitt scraprum. Mera bilder kommer senare. Tror jag måste flörta med min snälla granne om lån av kamera. Hennes tar bättre bilder, speciellt inomhus.
Hann även med att handla födelsedagspresent till Novas kusin Isabelle som fyller 12 den 25. Nu gäller det bara att skicka i väg det så det kommer fram i tid. *ler*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna! Tack för din fina kommentar på min blogg! Du har också en superfin blogg! Helt underbara LO:s du har gjort och en lika underbart söt liten Nova! Ska länka till dig så jag lätt kan kika in till dig!
Kram Hanna

2006-08-15 @ 18:21:45
Postat av: Hanna Johansson

Mitt namn kom visst inte med i kommentaren jag skrev här ovanför... kan ju vara bra att veta för dig...!

Postat av: JENN

Hej
Ja min svartvita LO är till skissutmaningen på Scrappiz ;-)

Håller också på å ordna till bland mina scrappgrejer. Har håll till på köksbordet o haft alla grejer i gamla chokladkartonger. Men nu har jag varit på IKEA idag o köpt lite förvaring o så har jag städat lite på kontoret brevid min dator. Så där kommer jag nu att hålla till i fortsättningen ;-) Kankske jag skall fota o lägga ut i bloggen.... ;-)

Kram Jenny

2006-08-15 @ 18:49:06
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: JENN

NU har jag fotat min "hörna"
;-)

...om du nu är nyfiken *s*

2006-08-15 @ 20:55:56
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: deleine

va snygga dina bilder är... asså dina scrap books bilder..... Kanon läckert... jag är väldigt imponerad.....
Såg att du var in på min blogg.... ville bara säga tack för titten.... _Vi kanske syns någon dag...

2006-08-17 @ 10:27:17
URL: http://deleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback