Å solen den skiner...

över luleå varje dag. Vilken sommar vi har/haft. :)
Min arbetsdag i måndags gick jättebra. Kul att få göra nåt nytt. Synd att det bara var 1 dag.
För övrigt har det inte hänt så mycket. Jag och Nova åkte in till stan i går en sväng. Jag hade ett möte och som tur var så somnade Nova som beställt och sov hela mötet. :)
Martin jobbar på som vanligt. Hans tider är lite ändrade nu pga ombyggnad på hans jobb som måste bli klart till 1/10. Ingen skiftgång längre utan nu är det varje dag från 7 på morgonen o så länge han orkar. Stackaren!
Nåväl, thats all for now folks!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men hallå, var har ni hållt hus idag då?? Slutade redan 13.30 idag så jag och grabbsen har kamperat i lekparken både före och efter middagen, men ingen Anna eller Nova synts till... :(

;)

/milla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback